در ادامه پیگیری‌ مشکلات حوزه انتخابیه اتفاق افتاد؛

دیدار حبیب آقاجری با وزیر راه و شهرسازی

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دیدار و مشکلات حوزه انتخابیه را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب اقاجری در ابتدای این دیدار توسعه بندر سجافی، لایروبی دهانه رودخانه زهره و تعریض جاده هندیجان به این بندر را خواستار شد.

تکمیل و ۴ بانده شدن محور امیدیه به اهواز (سرانجام) که از محورهای حادثه خیز استان خوزستان است، یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد اعتبار این پروژه از طریق مصوبات سفر استانی رییس جمهور به خوزستان تخصیص یابد.

همچنین ۴ بانده شدن محور ترانزیتی امیدیه به بندر دیلم از جمله درخواست‌های حبیب آقاجری از وزیر راه و شهرسازی بود.

تخصیص اعتبار جهت محوطه‌سازی، جدول کشی و آسفالت مسکن مهر ۶۰، ۵۵، ۳۵ و ۷ هکتاری امیدیه و هندیجان‌جنوبی یک دیگر از درخواست‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود که وزیر راه و شهرسازی دستور کمک به این پروژه‌ها را صادر کرد.

تعریض و بازسازی محور استراتژیک بندر ماهشهر به بندر امام خمینی(ره) با مشارکت ۵۰ درصدی صنایع پتروشیمی یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست از سوی حبیب آقاجری بود که با موافقت وزیر همراه شد.

زیرسازی اراضی ۶۰ هکتاری شهرک طالقانی بندر ماهشهر، جا‌به‌جایی خط آهن بندر ماهشهر_بندر امام به دلیل ایجاد مزاحمت برای فرودگاه، ابلاغ طرح تفصیلی شهر امیدیه و واگذاری ۴ هکتار زمین متعلق به مسکن و شهرسازی در کوی یاسر امیدیه به مردم مواردی بود که از سوی حبیب آقاجری پیگیری شد.

885

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.