حبیب آقاجری در صحن مجلس: گرانی افسار گسیخته اجناس و عدم نظارت بر قیمت‌ها فشار زیادی به مردم وارد کرده است

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس به وزرای جهاد کشاورزی و صمت تذکر داد و از گرانی افسار گسیخته اجناس و عدم نظارت برقیمت‌ها در بازار انتقاد کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور تا کی باید شاهد انتخاب مدیران پروازی برای پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه باشیم، در حالی که ممنوعیت چنین انتصاباتی را لحاظ کرده‌اید و مدیران بومی متخصص در این زمینه دارید.

وی ادامه داد: گرانی افسار گسیخته مواد خوراکی و عدم نظارت بر قیمت‌ها، فشار بسیاری به مردم وارد می کند، نسبت به کنترل قیمت ها اقدام شود که لازم است وزرای صمت و جهاد کشاورزی نسبت به کنترل قیمت‌ها اقدام کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم راه‌اندازی قطار بندر ماهشهر به تهران و مشهد با وجود داشتن بهترین ایستگاه، توضیح دهد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از سوی دیگر شاهد تصادفات هفتگی در جاده‌های امیدیه به اهواز و امیدیه به دیلم هستیم و بنده به مدت دو سال پیگیر چهاربانده شدن این جاده‌ها هستم، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ام.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: مردم حوزه انتخابیه با مشکل جدی آب شرب و کشاورزی مواجهند، تا دیر نشده فکری به حال مردم کنید.

آقاجری در پایان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و افزود: اسکله نیمه کاره بحرکان هندیجان به دلیل عدم تخصیص اعتبار سال‌ها به صورت نیمه کاره رها شده است است و صیادان به دلیل نبود موج‌شکن، جاده و روشنایی لازم در رنج هستند که انتظار داریم با تخصیص بودجه نسبت به تکمیل این اسکله اقدام شود.

393

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.