با پیگیری‌های حبیب آقاجری؛

مجوز استفاده از موتور ۷۵ برای صیادان حوزه انتخابیه صادر شد

با پیگیری‌های حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس و پس از نامه‌نگاری‌ها و جلسات متعدد، مجوز استفاده از موتور ۷۵ اسب بخار برای صیادان حوزه انتخابیه صادر شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این خصوص بیان داشت: با فقیرشدن صیدگاه‌هایی که نزدیک به سواحل هستند، صیادان بندر ماهشهر، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در خصوص قدرت موتور شناور برای دریانوردی و رفتن به صیدگاه‌های دورتر از سواحل، مشکلات عدیده‌ای داشتند.

وی ادامه داد: از آنجا که دریانوردی با موتور ۴۸ اسب بخار و رفتن به مناطق عمیق‌تر امکان پذیر نبود و از نظر ایمنی مشکل داشت، پیگیری‌های زیادی برای ارتقای موتور شناورهای صیادی صورت گرفت.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تقدیر از وزیر جهاد کشاورزی افزود: ارتقای موتور شناورهای صیادی به ادارات شیلات حوزه انتخابیه ابلاغ شده و از این پس شناورهای بنزینی می‌توانند از موتور ۷۵ اسب بخار و شناورهای دیزلی از موتور ۱۱۰ اسب بخار استفاده کنند که این موضوع در معیشت صیادان بسیار موثر خواهد بود.

193

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.