آقاجری: طرح فاضلاب بندرامام تحولی برای جبران عقب ماندگی این شهر است

خورنا: در آیین کلنگ زنی شبکه فاضلاب این شهر،ˈحبیب آقاجریˈ با قدردانی از کسانیکه در به انجام رساندن این طرح بزرگ ملی نقش داشته اند گفت: مشکل فاضلاب بندرامام قدمت دیرینه دارد و شبختانه با بودجه خوبی که دولت برای این کار تخصیص داده، یک تحول اساسی در بخش فاضلاب بندرامام رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ماهشهر و بندرامام موقعیت ویژه ای درکشور دارند، اما از سایر شهرها دچارعقب ماندگی بیشتری هستند، افزود: لازم است با کارهای جهشی و انقلابی این عقب ماندگی ها را جبران کنیم که اجرای طرح فاضلاب بندرامام نمونه ای از این کارها است.

آقاجری تاکید کرد که با اجرای طرح فاضلاب، شاخص های زیست محیطی و بهداشتی منطقه ارتقاء خواهد یافت.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: جای بسی خوشحالی است که امروز بطور رسمی شاهد اجرای عملیات کلنگ زنی این طرح ملی هستیم.

بخشدار ویژه بندرامام نیز در این آیین از اقدام های مجموعه آبفا خوزستان در به سر انجام رساندن این طرح ملی قدردانی کرد.

حمایتی با تاکید بر اینکه شرکت آبفا خوزستان تاکنون در زمینه رفع مشکلات فاضلاب بندرامام گام های شایسته ای داشته اظهار داشت: تاکنون مشکل فاضلاب برخی مناطق بندرامام از جمله کوی اباذر و فاز۳ این شهر مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز، این طرح را بزرگترین طرح زیست محیطی شهرستان بندرامام عنوان و افزود: اجرای این طرح اثبات توانمندی استان در انجام پروژه های بزرگ خواهد بود.

مهندسˈمحمدعلی صنیعی نژادˈ در خصوص جزئیات این طرح گفت: در این پروژه بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط شبکه و بیش از ۱۲۹ کیلومتر طول انشعابات به مرحله اجرا درمی آید و جمعیتی افزون بر ۱۳۵ هزار نفر را در افق ۱۴۰۵ زیر پوشش قرار می دهد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر۳۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکتهای مردمی (اوراق مشارکت ) تا قبل از سال ۹۳ به انجام می رسد.

رییس هیات مدیره شرکت آبفا استان اظهار داشت: پروژه فاضلاب بندرامام با هدف جمع آوری و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی امکان بهره مندی ۱۳۵ هزار نفر از مردم بندرامام از شبکه مدرن و استاندارد دفع فاضلاب فراهم می سازد.

صنیعی نژاد اعتبار۳۲۸ میلیاردی اختصاص یافته از طریق اوراق مشارکت به شهر بندرامام را ۳۰ برابر اعتبار ۱۸سال گذشته این شهر در بخش فاضلاب عنوان و افزود: این اتفاق نشان از نگاه ویژ دولت به حل مشکل فاضلاب مردم خوزستان دارد.

وی در ادامه با قدردانی از پیگیریهای نماینده، فرماندار و بخشدار ویژه این شهر، اجرای شبکه فاضلاب بندرامام را یک موهبت الهی برشمرد که باید قدر آن را دانست و به کمک آن بتوان یکی از دغدغه های مردم استان و شهربندرامام را بر طرف کرد.

3468
۲

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • یه ماهشهری
    شهرستان کجا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • بروس لی
    ... خوردی عقب مانده خودتی هفت جد آبادت
منتشر شده۲