مجوز افزایش دو برابری مقدار ته لنجی‌ در بندرهندیجان صادر شد

آقاجری گفت: مجوز افزایش دو برابری مقدار ته لنجی‌ در بندرهندیجان صادر شد.

نماینده مردم بندر هندیجان در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز افزایش مقدار واردات کالای همراه ملوان تحت عنوان ته‌لنجی از ۱۵ به ۳۰ وانت در این بندر جنوبی استان خوزستان خبر داد.

حبیب آقاجری با اعلام این خبر گفت: با این افزایش بازار هندیجان رونق اقتصادی بیشتری را لمس خواهد کرد.

آقاجری در پایان از پیگیری‌های فرماندار هندیجان و استانداری خوزستان نیز تشکر کرد.

پیش بینی می‌شود با افزایش دو برابری مقدار واردات ته لنجی، این بندر به رقیب جدی بنادر استان همجوار تبدیل و موجب توسعه این شهر شود.

572
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • بومی
    سلام خدمت آقای حبیب آقاجری، نماینده محترم مجلس، غرض از مزاحمت این است که ما به یاری شما در بهبود شرایط آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی چشم امید دوخته ایم، اخبار ضد و نقیض درباره شرایط این ازمون که آنرا همانند آزمون هنگام و اپادانا می دانند، بسیار دلسرد کننده است، یکی از این مشکلات نبود دانشگاه مادر استان (دانشگاه شهید چمران اهواز)در دانشگاه های دارای امکان تقلیل معدل ، در حالی که بسیاری از دانش آموختگان این دانشگاه بومی هستند، نبود امکان کاهش معدل برای داوطلبان بومی تا طیف گسترده تری از جوانان این منطقه بتوانند در این ازمون شرکت کنند این کاهش معدل دلیل بر کمبود مهارت یا اطلاعات دانش آموختگان با معدل کمتر نیست زیرا با شرکت در آزمون کتبی عیار هر شخص به خوبی مشخص میگردد. همچنین تبعیض جنسیتی در رشته های مهندسی از دیگر ابهامات این ازمون میباشد.به امید شرایط منصفانه برای بومیان منطقه، از شما خواهش میکنیم مصلحت جوانان بیکار بومی را تشخیص داده و بهبود شرایط استخدامی این آزمون را مدنظر قرار دهید. پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزاریم
منتشر شده۱