نماینده دفتر حبیب آقاجری در شهرک طالقانی معرفی شد

این جلسه با حضور اعضای دفتر نماینده در بندرماهشهر در دفتر امام جمعه شهرک طالقانی برگزار و شیخ یاسین قنواتی(مکتوفی) به عنوان نماینده دفتر حبیب اقاجری در شهرک طالقانی معرفی شد.

در این جلسه حاج آقا بنائیان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید دکتر فخری زاده در مورد اهمیت کمک به منطق کمتر برخوردار متذکر و حمایت از قشر آسیب پذیر را اولیت مهم نماینده مجلس عنوان کرد.

مندنی قنواتی رییس دفتر نماینده در بندر ماهشهر ضمن تسلیت شهادت دکتر فخری زاده بیان نمود: نیاز امروز شهر و منطقه توسعه عادلانه و متوازن بر اساس داشته ها و پتانسیل غنی شهرستان است.

قنواتی افزود: یکی از بهترین راههای توسعه متوازن در منطقه بالا بردن سطح درآمد سرانه خانوادها با استفاده ازایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.
و در این راه دکتر آقاجری نیز بارها بصورت سرزده جهت بررسی و نظارت بر اشتغال جوانان منطقه وارد عمل شده اند.

در ادامه حجت الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه محترم شهرک طالقانی با عرض تسلیت شهادت دانشمند بزرگ علمی، پژوهشی و دفاعی ایران اسلامی عنوان کرد: برای مناطق محروم منطقه پیگیری انقلابی اشتغال جوانان و رفع محرومیت‌مناطق کم برخوردار لازم می باشد. از هر اقدامی مثبتی در این راستا حمایت کرده و تلاش خود را بر این دو موضوع مهم قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است که پیش از این محسن عساکره در شهرک رجایی قاسم سچین مطوری در شهر چمران
به عنوان نمایندگان دفتر کار خود را آغاز کرده بودند.

1189

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.