نشست حبیب آقاجری با بازنشستگان آموزش و پرورش بندرماهشهر

حبیب آقاجری در دیدار با جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش بندرماهشهر از پیگیری مطالبات و خواسته های آنان در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، روز ۲۲ بهمن نشست مشترکی میان حبیب آقاجری و نمایندگان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بندرماهشهر در دفتر نماینده شهرستان برگزار شد.

در این نشست نمایندگان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بندرماهشهر با بیان مشکلات خود، از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی درخواست داشتند تا مواردی همچون: همسان سازی حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش، حق محرومیت سال های ۶۹ تا ۷۹، دریافت حق مناطق جنگی، پیگیری مطالبات اضافه کاری فرهنگیان بازنشسته و شاغل و تعیین وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کند.

نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست عنوان کرد: قشر فرهنگی از ذخائر معنوی جامعه به حساب می‌آیند که تأثیر مستقیم بر نوع تربیت و آینده یک ملت خواهند داشت و متأسفانه از لحاظ معیشتی با بی مهری های فراوانی روبرو هستند.

حبیب آقاجری در پایان تاکید کرد: با یاری خداوند و همکاری سایر نمایندگان استان تمام تلاش خود را خواهم کرد تا از طریق مجلس شورای اسلامی هرچه سریع‌تر مشکلات این قشر رفع شود.۸

560
۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • رحیم حیدری
    کمال تشکر از آقای آقاجری نماینده محترم ماهشهر که در این جلسه شرکت نموده تا مشکلات بازنشستگان و بخصوص نامه حقوق همسان سازی بازنشستگان را امضا و از کل بازنشستگان حمایت کنند.
منتشر شده۱