سی تی اسکن مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی(ع) بندر ماهشهر به بهره برداری رسید

با پیگیری های حبیب آقاجری، دستگاه سی‌تی‌اسکن مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی(ع) بندر ماهشهر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی روز چهارشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: اقدامات خوبی در جهت تامین تجهیزات لازم برای مردم منطقه صورت گرفته و در چند ماه گذشته با پیگیری هایی که انجام دادیم، مجوز خریداری و نصب ۳ دستگاه سی تی اسکن برای تجهیز بیمارستان های بندر ماهشهر گرفته شد.

وی ادامه داد: یکی از این دستگاه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز در مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری رسید و سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی نیز در حال نصب می باشد.

حبیب آقاجری اضافه کرد: یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر اختصاص داده شده و در حال طی کردن فرآیند اداری جهت نصب است. همچنین در چند روز آینده، آزمایشگاه تست مولکولی پی.سی.آر بیمارستان نفت بندر ماهشهر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان با تقدیر از همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: دستگاه سی تی اسکن امام رضا(ع) امیدیه نیز در حال نصب است و پیگیر تجهیز بخش سی.سی.یو و اتاق عمل بیمارستان شهدای شهرستان هندیجان هستیم.

آقاجری از زحمات کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: برای احداث بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی بندر ماهشهر، با پیگیری هایی که انجام دادیم، ظرفیت تخت های بیمارستانی آن را به ۳۲۷ تخت افزایش دادیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۵ سال گذشته هیچگونه اعتباری برای تکمیل این بیمارستان تخصیص داده نشده بود که با پیگیری های انجام شده، در کمیسیون تلفیق مجلس ۴۵ میلیارد تومان تخصیص اعتبار شد. همچنین ۲۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات استانی برای این پروژه اختصاص یافت.

همچنین سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در آیین بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن مرکز تصویربرداری امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان گفت: خوشبختانه امروز یکی از پیشرفته ترین دستگاه های سی تی اسکن در استان خوزستان با همت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای این دستگاه را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با قراردادی که میان بخش خصوصی و بیمه ها منعقد شده، این دستگاه علاوه بر خدمات دهی با تعرفه آزاد، با تعرفه دولتی نیز به بیماران خدمات رسانی می کند.

فریدون بندری افزود: این نوید را به مردم منطقه و شهرستان بندر ماهشهر می دهیم که آزمایشگاه تشخیص مولکولی پی.سی.آر که سرعت تشخیص بیماری کرونا را افزایش می دهد، با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با همکاری و همراهی صنایع پتروشیمی تجهیز شده و به زودی افتتاح می شود.

1564

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.