در دیدار حبیب آقاجری با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مطرح شد؛

تشکیل شورای راهبردی در شهرستان امیدیه

نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی با مهندس قضائی پور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار، طی تماس تلفنی با دکتر مولایی مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت، پیگیری های حبیب آقاجری در خصوص بودجه ورزش از وزیر نفت، مورد بحث قرار گرفته و پیگیری های لازم جهت احداث زیر ساخت ورزشی در روستاها صورت گرفت.

همچنین بحث امکان اسکان نیروهای قرارداد موقت این شرکت در منازل سازمانی خالی از سکنه از دیگر مباحث مطروحه در جلسه بود و مقرر گردید ساز و کارهای لازم جهت شروع کار هر چه زودتر تعبیه گردد.

حبیب آقاجری در این نشست با تاکید بر لزوم حمایت از استخدام و به کارگیری نیروهای بومی و شایسته در معاونت ها و مسئولیت ها به دور از هرگونه رابطه بازی و قوم گرایی، حضور پررنگ تر شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در پروژه های عام المنفعه علی الخصوص پروژه بزرگ فاضلاب شهرستان امیدیه که مقرر گردیده به صورت مشارکتی بین نفت و آبفا تامین بودجه گردد و حمایت بهتر از ادارات و ارگان های ذینفع از خدمات و منابع نفت را خواستار شد.

به پیشنهاد نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی مقرر شد شورای راهبردی با حضور نماینده مجلس، فرماندار و مدیران عامل سه شرکت نفت، خطوط انتقال گاز و پالایش گاز بیدبلند تشکیل گردد و به صورت ماهیانه جلساتی را برای حل مشکلات اصلی شهرستان برگزار نمایند.

گفتنی است این تصمیم می تواند یکی از گام های اساسی برای پیشرفت و توسعه شهرستان امیدیه باشد که برای نخستین بار در این شهرستان اتفاق می افتد.

همپنین مهندس قضائی پور در این دیدار ضمن موافقت با خواسته های حبیب آقاجری، از عزم جدی این شرکت برای بهبود وضعیت عمرانی حوزه پیرامونی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه ما به نفت صرفا یک نگاه منابع محور نیست و آبادانی پایدار منطقه از اولویت های اصلی این شرکت بوده و خواهد بود.

583

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.