نشست حبیب آقاجری با بازنشستگان سپاه پاسداران بندر ماهشهر

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کانون بازنشستگان سپاه پاسداران بندر ماهشهر، از پیگیری مطالبات و خواسته های آنان در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری با جمعی از بازنشستگان سپاه پاسداران بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو پرداخت.

در این نشست نمایندگان کانون بازنشستگان سپاه بندر ماهشهر با بیان مشکلات خود، از نماینده شهرستان در مجلس درخواست داشتند تا مواردی همچون: بهبود خدمات رفاهی، اشتغال فرزندان، کارت ایثارگری، بومی‌گرایی و همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری را پیگیری کند.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: پاسداران در زمان خدمت با تمام وجود برای این آب و خاک جانفشانی کرده‌اند و نیاز است پس از دوره ی خدمت و در زمان بازنشستگی به نحوه شایسته به آن ها خدمات رسانی شود.

وی ادامه داد: بازنشستگان لشکری و سپاه با برخی مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند که در این راستا امیدواریم با دائمی شدن طرح همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری عمده این مشکلات رفع گردد.

آقاجری در پایان افزود: طرحی در مجلس مصوب کردیم که ایثارگرانی که به صورت پیمانی، شرکتی و قرارداد مدت معین در دستگاه‌های دولت مشغول به کار هستند، مشمول قانون استخدام ایثارگران شوند و پیگیر اجرایی شدن آن از سوی دولت هستیم.

 

658

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.