عملیات اجرایی بهسازی و تکمیل جاده گرگر به گمبزون بندر ماهشهر آغاز شد

با پیگیری های نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، پروژه بهسازی، آسفالت و تکمیل جاده روستایی گرگر به گمبزون از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شد. 

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب اقاجری ظهر پنجشنبه در آیین کلنگزنی پروژه بهسازی، آسفالت و تکمیل جاده روستایی گرگر به گمبزون از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر بیان داشت: پروژه ای که امروز کلنگزنی شد، تکمیل جاده ای است که از روستای گرگر آغاز، به روستای گمبزون ختم شده و شهر شهید چمران را به آزادراه استراتژیک خلیج فارس متصل می‌کند.

وی ادامه داد: سال‌‌های قبل بخشی از این پروژه اجرا شده بود و آسفالت ریزی ۵/۵ کیلومتر از این جاده حدفاصل روستای مگسر مگاطیف تا چم مهاوی باقی مانده بود که امروز عملیات اجرایی تکمیل آن آغاز شد.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس با تقدیر از همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، صنایع پتروشیمی و فرمانداری بندر ماهشهر افزود: برای تکمیل این جاده، ۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی تخصیص داده شده و بر اساس قرارداد و پیش‌بینی‌ها، این پروژه تا ۴ ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقاجری خاطرنشان کرد: همچنین با پیگیری هایی که انجام دادیم، اعتباراتی از سوی وزارت نفت برای تکمیل و بهسازی دو جاده روستایی مقطوع به دب امیر و بنیوار به هدامه از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: این دو پروژه نیز وارد مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. امیدواریم با تکمیل این پروژه‌ها، بخشی از مشکلات مردم شریف این منطقه رفع گردد.

631

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.