با پیگیری‌آقاجری؛

ناوگان آمبولانسی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر تجهیز شد

بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و رییس بیمارستان، به دو دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این خصوص اظهار داشت: بندر ماهشهر همجوار با صنایع پتروشیمی است و همواره احتمال بروز حوادث ناگوار در صنعت وجود دارد.

وی ادامه داد: اما بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با کمبود ناوگان آمبولانس مواجه بود که این موضوع فرآیند اعزام بیماران را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: خوشبختانه پس از جلساتی که با مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت کشور داشتیم، توانستیم ناوگان آمبولانسی بیمارستان صنایع پتروشیمی را دو دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته تجهیز کنیم.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) خاطرنشان کرد: پیش از این نیز با پیگیری‌هایی که به همراه رییس بیمارستان نفت امیدیه انجام دادیم، یک دستگاه آمبولانس نیز به این بیمارستان اختصاص یافته بود.

آقاجری گفت: سیستم بهداشت و درمان حوزه انتخابیه با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند که در تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

همچنین دکتر امیرپور رییس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با تقدیر از پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس گفت: این نوع آمبولانس‌ها، از گروه آمبولانس‌های پیشرفته‌ای هستند که به تمامی تجهیزات مورد نیاز بیماران بدحال نظیر دستگاه الکتروشوک، مانیتورینگ، کاپنوگراف، پمپ اینفیوژن، نبولایزر، کپسول های اکسیژن، دستگاه کمک تنفسی، تخت‌های پیشرفته ضد شوک و تشک بادی مجهز هستند.

وی افزود: با تامین آمبولانس‌های جدید و حضور کادر پزشکی باتجربه خود می‌توانیم بیماران بدحالی که به دلایل مختلف در وضعیت ناپایدار بسر می‌برند را به سایر نقاط کشور اعزام کنیم.

رییس بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر اظهار کرد: همچنین بدلیل دارا بودن تجهیزات مراقبت‌های ویژه، این آمبولانس‌ها به عنوان واحدهای سیار آی.سی.یو نیز به‌ کار گرفته می شوند.

امیرپور در پایان خاطرنشان کرد: معمولا از این آمبولانس‌ها برای انتقال بیماران در تمامی رده‌های سنی استفاده شده و این تیپ از آمبولانس ها یک واحد پیشرفته درمانی محسوب می شوند.

392

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.