آقاجری: پیگیری بهسازی جاده‌های روستایی از اولویت‌های مجلس یازدهم است/سرعت پایین پروژه جاده گرگر به گمبزون پذیرفته نیست

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) به همراهی بخشدار مرکزی از بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر و پروژه‌ی تکمیل جاده‌ی گرگر به گمبزون بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص این بازدید بیان داشت: جاده‌های روستایی یکی از اولویت‌های ما از ابتدای مجلس یازدهم بوده است و در تمام حوزه انتخابیه، پیگیر ترمیم و بهسازی این جاده‌ها بوده‌ایم.

وی ادامه داد: شورای راهبردی از طریق شرکت عملیات غیرصنعتی تعهدات خود را در قبال پیمانکار پروژه جاده گرگر به گمبزون عملی کرده اما متاسفانه سرعت انجام پروژه بسیار پایین است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین پیمانکار پروژه علائم ایمنی را در این جاده نصب نکرده که این موضوع بسیار خطرساز است و لازم مسوولان راهداری فورا این موضوع را بررسی و علائم ایمنی را در جاده نصب کنند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی افزود: در ادامه، بازدیدی از بخش دیگر جاده حدفاصل پاسگاه جراحی تا آزادراه خلیج‌فارس داشتیم.

آقاجری خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه بازسازی جاده مذکور حدود دو سال پیش از محل اعتبارات شورای راهبردی توسط شهرداری چمران انجام شده بود، ولی بخشی از این جاده به دلیل عبور خط لوله انتقال گاز ترش و در نظر گرفتن مسائل ایمنی تاکنون بهسازی نشده است.

وی اظهار کرد: بر اساس توافقات، مقرر شده بود عملیات اجرای پل دالی بعد از احداث جاده انحرافی، توسط شرکت ملی نفت، شیمیایی رازی و پتروشیمی مارون انجام شود که جاده‌ی انحرافی آن احداث شده است.

آقاجری در پایان بر اجرای سریع تعهدات از شرکت‌های مذکور تاکید کرد و گفت: جهت رفع این مشکل موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

همچنین ایاد مطوری بخشدار مرکزی بندر ماهشهر در خصوص این بازدید بیان داشت: به منظور بررسی مشکلات همراه با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بازدیدی از بخش مرکزی داشتیم.

وی ادامه داد: لایروبی کانال خروجی زهکش زمین‌های کشاورزی روستاهای بنیوار و هدامه معروف به کانال شبانکاره در این بازدید بررسی شد.

مطوری افزود: این موضوع تاثیر مستقیمی در افزایش بهره‌وری و افزایش محصولات کشاورزی منطقه دارد که برای اجرایی شدن آن، پیگیری‌های لازم از سوی نماینده شهرستان در مجلس انجام شد.

407

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.