نشست اعتراضی ۸ نماینده خوزستانی در سازمان حفاظت محیط زیست کشور/ آقاجری: با تمام توان مقابل مافیای انتقال آب خواهیم ایستاد  

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی به همراه ۷ تن دیگر از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه به صورت سرزده وارد سازمان محیط زیست شده و نسبت به برگزاری جلسه ارزیابی مجوز زیست محیطی پروژه انتقال آب ونک_سولگان به مقصد رفسنجان اعتراض و آن‌ را لغو کردند.

‍ به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری این خصوص بیان داشت: در حالی که بیشتر شهرهای خوزستان با تنش آبی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مافیای انتقال آب به دنبال اجرایی کردن پروژه انتقال آب ونک سولگان هستند تا باغ‌های پسته رفسنجان را سیرآب کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این اقدامات غیرکارشناسی به جایی رسیده که پروژه انتقال آب ونک_سولگان در حال دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی افزود: طرح‌های انتقال آب در سال‌های اخیر آسیب‌های فراوانی را به خوزستان وارد کرده و کشاورزان، دامداران، روستاییان و شهروندان را با مشکلات شدیدی رو‌به‌رو کرده است.

آقاجری خاطرنشان کرد: حاصل طرح‌های انتقال آب این بوده که امروز بیشتر شهرهای خوزستان حتی از داشتن آب شرب با کیفیت محروم هستند و در حوزه انتخابیه‌ی بنده حتی با مشکل کمی آب هم مواجه هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما با تمام توان در مقابل مافیای انتقال آب خواهیم ایستاد و نمی‌گذاریم حقی از مردم خوزستان در این زمینه ضایع شود.

گفتنی است در نشست اعتراضی با مدیران سازمان محیط زیست، علاوه بر حبیب آقاجری، حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده مردم شادگان، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند، سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر، متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر، مظلومی نماینده بهبهان و آوایی نماینده مردم دزفول و جلیل مختار نماینده مردم آبادان حضور داشتند.

412

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.