بازدید سرزده آقاجری از اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی روز شنبه و در آستانه آغاز سال تحصیلی، از اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر به طور سرزده بازدید و با رییس، معاونان و جمعی از کارکنان این اداره گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در این نشست صمیمی در خصوص کمبود نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی، کمبود فضاها و امکانات آموزشی در شهرستان، بهبود درصد و میانگین نمرات امتحانات نهایی و ارتقای جایگاه کنکور سراسری بحث و تبادل نظر انجام شد.

همچنین در این نشست در خصوص طرح رتبه‌بندی معلمان و طرح دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان مواردی مطرح شد که آقاجری در اینباره بیان داشت: ما در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و دولت نیز در تلاش برای اجرای این دو طرح است و امیدواریم به زودی هر دو طرح وارد فاز اجرایی شوند تا بخشی از مشکلات معلمان و بازنشستگان رفع شود.

گفتنی است در پایان این نشست، حبیب آقاجری در تماسی تلفنی با مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، مشکل کمبود نیروی انسانی و وسیله نقلیه آموزش و پرورش بندر ماهشهر را پیگیری کرد.

249

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.