بازدید مشترک نماینده مجلس و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از روند بهسازی جاده‌های روستایی

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) به همراه سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از روند بهسازی دو جاده‌ی روستایی گرگر-گمبزون و بنیوار-هدامه از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز دوشنبه پس از بازدید از روند بهسازی دو جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه و گرگر-گمبزون بیان داشت: جاده‌ی روستایی بنیوار-هدامه شهر چمران را به محور اصلی بندر ماهشهر- رامشیر-رامهرمز متصل می‌کند که روکش آسفالت آن در حوزه‌ی شهرستان بندر ماهشهر نیاز به بهسازی و ترمیم داشت.

وی ادامه داد: کار ترمیم این جاده به زودی تمام می‌شود و امیدواریم با بهسازی ۴/۵ کیلومتر از این جاده‌ی روستایی، بخشی از مشکلات تردد روستاییان مرتفع شود.

آقاجری افزود: اهتمام ویژه‌ای در زمینه‌ی بهسازی جاده‌های روستایی وجود دارد و بنده به همراه آقای بندری با تمام توان به این حوزه‌ ورود کرده‌ایم و در آینده نیز پروژه‌های دیگری در این زمینه در شهرستان آغاز خواهد شد.

همچنین فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص این بازدید بیان داشت: بهسازی جاده‌ی روستایی بنیوار_هدامه یک پروژه‌ی خوب در سطح شهرستان است که پیمانکار به لحاظ کیفی، عملکرد خوبی داشته و همچنین به تعهد زمانی خود نسبت به پروژه عمل کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا آخر هفته‌ی آینده این پروژه‌ی ۴/۵ کیلومتری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در خصوص بهسازی جاده‌ی گرگر_گمبزون اظهار داشت: این پروژه متاسفانه با تاخیر زمانی مواجه شده که در یکماه اخیر، بنده و نماینده شهرستان در مجلس دو بار از این پروژه بازدید داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی در روند تکمیل این پروژه که طول آن ۵ کیلومتر است، به وجود آمده بود که از توان و ظرفیت‌های شهرستان و اداره کل راهداری استان برای حل مشکل استفاده کردیم و مشکل را برطرف کردیم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: یک کیلومتر از این پروژه آسفالت شده و پیمانکار قول داده تا آخر هفته‌ی جاری دو کیلومتر دیگر از زیرسازی جاده انجام شود و آماده‌ی آسفالت خواهد شد.

بندری در پایان از روستاییان و کشاورزان منطقه خواست از تردد با ادوات کشاورزی در این جاده‌ها خودداری کنند.

354

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.