آقاجری: بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ ان.آی.سی.یو بیمارستان حاجیه معرفی بندر ماهشهر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره) در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز جمعه در آیین بهره‌برداری از ۷ پروژه بهداشت و درمان در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی بیان داشت: کار‌های اساسی در حوزه بهداشت و درمان بندر ماهشهر در حال انجام است که یکی از آن‌ها، بیمارستان جایگزین بندر ماهشهر است که طرح آن در سال ۱۳۹۰ با ۱۶۰ تخت‌خواب تصویب شده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه از سال ۱۳۹۴ تا سال جاری اعتباری برای احداث آن در نظر گرفته نشده بود که با پیگیری‌هایی که از وزرات بهداشت و درمان و وزارت مسکن و شهرسازی انجام دادیم، توانستیم تعداد تخت‌های آن‌ را به ۳۲۷ تخت افزایش دهیم.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) اضافه کرد: میزان ۶۵ میلیارد تومان بودجه برای احداث این بیمارستان در سال جاری در نظر گرفته شده است.

آقاجری در خصوص بازدید از بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام اظهار داشت: این بیمارستان نیز با یاری خداوند در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بنده و مسئولان شهرستان به طور جدی پیگیر فراهم‌سازی امکانات، تاسیسات و تجهیزات آن هستیم تا در موعد مقرر این بیمارستان به مردم بندر امام تحویل داده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن قدردانی از دکتر ابول‌نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و مسئولان بهداشت و درمان بندر ماهشهر تاکید کرد: علاوه بر این، توانستیم مجوز تجهیزاتی مثل سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، بیمارستان امام موسی کاظم(ع) تامین اجتماعی و مجتمع تصویر برداری امام حسن مجتبی(ع) را اخذ کنیم که امروز خوشبختانه سی.تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی به بهره‌برداری رسید.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در پایان خاطرنشان کرد: بخش مراقبت‌های ویژه‌ی کودکان( ان.آی.سی.یو) بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و پیگیر تامین تجهیزات و نیروی انسانی آن هستیم.

397

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.