پیگیری نماینده مردم بندرماهشهر برای رفع کمبود امکانات ورزشی؛

سالن‌های ورزشی شهر چمران و شهرک طالقانی بهسازی شدند

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر از سالن‌های ورزشی بهسازی‌شده شهدای شهر شهید چمران و مرحوم عساکره شهرک آیت‌الله طالقانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در خصوص این بازدید بیان داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان شهرک طالقانی در سال‌های گذشته، مشکل کفپوش سالن ورزشی مرحوم عساکره بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه کفپوش این سالن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی نصب شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) افزود: این سالن ورزشی نواقصی دارد که از طریق اداره کل ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا نواقص آن برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص سالن شهدای شهر شهید چمران بیان داشت: کفپوش این سالن هم از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان تعویض و سرویس‌های بهداشتی آن بازسازی شده است.

وی یادآور شد: اما این مجموعه نواقص جزیی دارد که پیگیر رفع نواقص آن هستیم.

آقاجری در پایان ضمن قدردانی از زحمات سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تاکید کرد: امیدواریم جوانان ورزشکار در شهر شهید چمران و شهرک طالقانی در حفظ و نگهداری از این اماکن کوشا باشند و شاهد درخشش آن‌ها در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

572

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.