پس از ۱۰ سال از آغاز زمان ساخت؛

۱۷۶ واحد مسکن مهر مددجویان کمیته امداد در بندر امام‌خمینی به بهره‌برداری رسید

۱۷۶ واحد مسکن مهر مددجویان بندر امام خمینی(ره) بعد از ۱۰ سال با حضور رییس کمیته امداد کشور، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، نماینده مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان خوزستان و سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از این منازل بیان داشت: روند احداث این مجموعه از ده سال پیش آغاز شد اما در یکسال گذشته مسئولان با تمام توان پای کار آمده و خوشبختانه امروز به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: اما این مجموعه با کاستی‌هایی در حوزه خدمات شهری روبه‌رو است که باید مورد توجه واقع شود و مسئولان باید همچنان پای کار باشند تا این نواقص نیز مرتفع شود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی به روند ساخت پنج هزار واحد مسکونی در بندر امام(ره) اشاره کرد و این اقدام را تحولی عظیم در منطقه دانست و گفت: انتظار داریم این واحدهای مسکونی با سرعت ساخته شوند.

وی با قدردانی از زحمات مرحوم قنبری رییس سابق کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) افزود: با کمک صنایعی که در شهرستان بندر ماهشهر مستقر هستند و با پایبندی به مسئولیت های اجتماعی، قدم‌های موثری می‌توان برای مردم این شهرستان برداشت.

 

469

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.