بهره‌برداری از سی.تی.اسکن و مخزن اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر   

دستگاه سی.تی.اسکن و مخزن اکسیژن ۳۰ تنی بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با حضور نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز شنبه در آیین بهره‌برداری از دستگاه.سی.تی.اسکن و مخزن اکسیژن بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر با تبریک روز پرستار اظهار داشت: خوشبختانه امروز دو پروژه مهم که از نیازهای درمانی مردم منطقه بود، به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از دستگاه سی.تی.اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان صنایع پتروشیمی، محدودیتی در زمینه تشخیص بیماری برای بیماران تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم در شهرستان نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: با نصب مخزن اکسیژن ۳۰ تنی در این بیمارستان، در صورت مواجه با پیک جدید کرونا، هیچگونه مشکلی در زمینه تامین اکسیژن نخواهیم نداشت و بیمارستان صنایع پتروشیمی در این زمینه می‌تواند سایر بیمارستان‌های شهرستان را نیز پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است با پیگیری‌های حبیب آقاجری و با نصب دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان صنایع پتروشیمی، این دستگاه به سومین دستگاه سی.تی.اسکن فعال در مراکز درمانی شهرستان تبدیل شد.

پیشتر نیز با پیگیری‌های نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و مرکز تصویر برداری امام حسن مجتبی(ع) با سرمایه‌گزاری بخش خصوص به بهره‌برداری رسیده بود.

438

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.