حبیب آقاجری در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

انتقال ستاد شرکت خطوط انتقال گاز و منطقه یک پالایشگاه باید منتفی شود/ منازل سازمانی شرکت گاز در میانکوه سال‌ها به حال خود رها شده است

نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی با مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این نشست حبیب آقاجری به بحث انتقال ستاد شرکت خطوط انتقال گاز و منطقه یک پالایشگاه اشاره کرد و گفت: انتقال این دو شرکت از امیدیه به اهواز باید منتفی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در ادامه مشکلات منازل سازمانی شرکت گاز در میانکوه اشاره کرد و بیان داشت: این منازل که متعلق به دو شرکت خطوط انتقال و پالایشگاه بیدبلند بوده، سال هاست به حال خود رها شده و بخش‌هایی از بدنه این منازل به سرقت رفته است.

وی تاکید کرد: خواستار برگزاری مزایده این منازل به صورت داخلی و شهرستانی و با اولویت ساکنان و شاغلین منطقه هستیم.

نماینده امیدیه در مجلس شورای اسلامی به مشکلات شبکه گازرسانی این شهرستان نیز اشاره کرد و احداث پروژه ۳۰ کیلومتری شبکه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان و پروژه احداث ایستگاه تقلیل فشار روستای چاه سالم را خواستار شد.

پروژه نیرو رسانی و احداث جاده به ایستگاه روستای هادیخانی و تحصیل زمین از شرکت پالایش گاز بیدبلند جهت احداث ساختمان جدید برای اداره گاز فرسوده میانکوه از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران نیز انتقال ستاد شرکت خطوط انتقال گاز و منطقه یک پالایشگاه به اهواز را رد کرد و گفت: هیچگونه برنامه‌ای برای انتقال این دو شرکت از امیدیه به اهواز نداریم.

وی همچنین بحث واگذاری منازل سازمانی گاز را موضوعی وزارتی دانسته و اعلام کرد در صورت نهایی شدن واگذاری‌ها حتما موارد مطرح شده در این نشست را لحاظ خواهد کرد.

چگنی در پایان این نشست در ارتباط با پروژه‌های مطروحه از سوی نماینده مردم شهرستان امیدیه قول پیگیری و همکاری داد.

644

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.