دیدار حبیب آقاجری با شهردار و اعضای شورای شهر بندر ماهشهر/ آقاجری: شهرداری باید در زیباسازی شهر و اسفالت خیابان‌ها عملکرد بهتری داشته باشد

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی با شهردار و اعضای شورای شهر بندر ماهشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این نشست حسین صفری شهردار بندر ماهشهر گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر بندر ماهشهر، شهرک طالقانی و شهرک رجایی ارائه کرد.

وضعیت شبکه فاضلاب شهرک طالقانی، دریافت حق آلایندگی، ساماندهی ورودی و خروجی شهرک‌های طالقانی و رجایی، انتقال آب از سد کوثر، زمین چمن شهرک طالقانی و تعیین وضعیت هتل شهید احمدپور از موارد مطرح شده در این نشست بود.

حبیب آقاجری نیز در این نشست گزارشی از وضعیت تامین اعتبار برای پروژه‌های مهم شهرستان نظیر شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی، استادیوم ۱۵ هزار نفری، بیمارستان، انتقال آب از سد کوثر و دیگر پروژه‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با اشاره به وضعیت خیلی‌خوب شهرداری بندر ماهشهر از نظر اعتبارات، بیان داشت: مجموعه شهرداری باید در بحث مبلمان شهری، زیباسازی شهر و اسفالت خیابان‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت بد آسفالت معابر در بندر ماهشهر افزود: وضعیت خیابان شریفی زیبنده مردم نیست و شهرداری باید این منطقه را ساماندهی و خیابان را عریض کند.

آقاجری در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس وظیفه پیگیری مشکلات کلان شهرستان و حوزه انتخابیه در سطح کشور را بر عهده دارم اما مسائل زیباسازی، آسفالت، فضای سبز و مبلمان شهری با شهرداری است که در این زمینه شهرداری باید رضایت مردم را جلب کند.

692

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.