با پیگیری‌های نماینده هندیجان در مجلس حاصل شد؛

تخصیص بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی سواحل هندیجان

پس از پیگیری‌های حبیب آقاجری و دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به جهت ایجاد زیرساخت و ساماندهی سواحل هندیجان از سوی این وزارتخانه تخصیص داده شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز یکشنبه در این خصوص بیان داشت: منطقه بحرکان یک از بنادر مهم شهرستان هندیجان بوده که از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان منطقه نمونه گردشگردی مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه این بندر محل ارتزاق مردم هندیجان است، ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر اقدامی برای ایجاد زیرساخت‌ها لازم گردشگری در این منطقه انجام نشده بود که به همین جهت در آذرماه سال جاری، با آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نشستی برگزار کردیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: با دستور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، اعتباری برای ایجاد زیرساخت و ساماندهی ساحل هندیجان تخصیص داده و به اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان ابلاغ شد.

آقاجری در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری، یک صنعت درآمدزا و ارزآور است و می‌تواند در اشتغال‌زایی در منطقه نقش بسزایی داشته باشد، پیگیری برای جذب اعتبارات بیشتر را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

351

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.