با پیگیری‌های حبیب آقاجری؛

تفاهم‌نامه احداث استادیوم ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر منعقد شد

با پیگیری های حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، صبح چهارشنبه و با حضور علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل سازمان تجهیز و توسعه اماکن ورزشی، آیین امضای تفاهم‌نامه احداث استادیوم بزرگ بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این آیین بیان داشت: یکی از قول‌هایی که به مردم داده بودیم، پیگیری برای احداث یک استادیوم ورزشی در بندر ماهشهر بود که امروز تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و صنایع پتروشیمی امضا شد.

وی ضمن قدردانی از پیگیری‌های فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همدلی مسئولان، این پروژه آغاز و در مدت زمان معین به بهره‌برداری برسد تا هدیه‌ای به ورزشکاران و مردم شهرستان بندر ماهشهر تقدیم کنیم.

آقاجری در پایان از حمایت‌های حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه قدردانی کرد.

همچنین محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص برآورد میزان اعتبارات این پروژه اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز منعقد شد، ۷۰ درصد از بودجه ساخت استادیوم ۱۲ هزار نفری بندر ماهشهر از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه و ۳۰ درصد باقیمانده نیز توسط وزارت ورزش تامین اعتبار خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت استادیوم ۱۲ هزار نفری برآورد نشده و پس از اینکه شرکت مشاور مورد تایید وزارت ورزش اقدامات خود را آغاز کند، بر اساس شرایط منطقه و سایر موارد مرتبط، اعتبارات لازم را برآورد می‌کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر افزود: هر میزان اعتباری که شرکت مشاور برآورد کند، مطابق با تعهدی که وجود دارد، در شورای راهبردی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه تامین خواهد شد.

546

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.