دیدار و گفتگوی حبیب آقاجری با مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان امیدیه

حبیب آقاجری با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با مدیر، معاونت‌ها و جمعی از معلمان بازنشسته این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم شریف امیدیه در مجلس شورای اسلامی، در ابتدای این دیدار کرایی مدیر آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تعلیم و تربیت را ارائه کرد و در ادامه معاونت ها و معلمان بازنشسته مشکلات و معضلات اساسی این حوزه را بیان کردند.

دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان، عدم پرداخت معوقات و حق جذب مناطق محروم، بحث اشتغال فرزندان فرهنگیان، مشکلات بیمه آتیه سازان، احیای درمانگاه فرهنگیان، تخصیص زمین به مدارس غیردولتی، تعیین تکلیف منازل فرهنگیان و وضعیت معیشتی کارکنان خدمات اداره آموزش و پرورش اهم موضوعات مطروحه در این نشست بود.

حبیب آقاجری در این نشست، ضمن ملزم دانستن خود به حمایت همه جانبه از قشر معلم به عنوان تربیت کنندگان فرزندان جامعه اسلامی بیان داشت: از هر طرح و مصوبه ای در مجلس که به نفع معیشت و تعالی جایگاه معلمان و فرهنگیان باشد نه تنها حمایت می‌کند بلکه برای تصویب آن نیز تلاش خواهد کرد.

نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی درباره موضوع منازل فرهنگیان اظهار داشت: مشکل انتقال مالکیت این منازل از وزارت نفت به آموزش و پرورش قبلا حل شده و بحث واگذاری آنها موضوعی درون سازمانی است که خود سازمان باید آن را تعیین تکلیف کند.

وی همچنین جهت تامین زمین با کاربری آموزشی تماسی با مدیرکل مسکن و شهرسازی برقرار کرد که در این تماس مقرر شد اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

حبیب آقاجری در پایان درباره احیای درمانگاه فرهنگیان و وضعیت معیشت کارکنان خدماتی قول مساعد دادند که پیگیری های لازم را از طریق اداره کل استان صورت دهند.

325

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.