حبیب آقاجری: مافیای صنعت پتروشیمی باقی‌مانده از دولت قبل در بدنه دولت فعلی نفوذ کرده است/ انتصاب مدیران پروازی و غیربومی برای صنایع پتروشیمی غیرقابل قبول است/ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخلاف دستورات رییس جمهور عمل می‌کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب مدیران غیربومی و پروازی برای صنایع پتروشیمی‌ بندر ماهشهر غیرقابل قبول است و رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه با انتقاد نسبت به انتصاب مدیرعاملان پروازی و غیربومی برای صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر بیان داشت: در ابتدای دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی، وعده حذف مدیران غیربومی و پروازی را به مردم خوزستان داد و یکی از شعارهای ایشان در انتخابات نیز همین بود.

وی ادامه داد: متاسفانه وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخلاف وعده‌های رییس جمهور، اقدام انتصاب مدیرعاملان غیربومی برای صنایع پتروشیمی کرده‌ است که این موضوع با اعتراض به حق مردم همراه بوده و اصلا قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید نسبت به انتصابات در صنایع زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: به نظر می‌رسد مافیای صنعت پتروشیمی باقی مانده از دولت قبل، در بخشی از بدنه این وزارتخانه نفوذ کرده و در انتصاب مدیران غیربومی و پروازی نقش ایفا می‌کنند.

آقاجری افزود: در شهرستان بندر ماهشهر و در حوزه انتخابیه، جوانان و مدیران توانمند زیادی که شایستگی تصدی پست مدیرعاملی را داشته باشند، وجود دارد که متاسفانه اقای عبدالملکی از زمان تصدی وزارت، از ظرفیت این جوانان استفاده نکرده و دائما در حال انتصاب مدیران پروازی در سمت‌های مختلف است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مردم مظلوم خوزستان، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) از رییس جمهور انتظار دارند نسبت به تحقق وعده‌های خود و به کارگیری مدیران شایسته بومی توجه و اهتمام ویژه‌ای‌ داشته باشد.

289

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.