جوابیه/ عضو شورای شهر هندیجان به جای فرافکنی پاسخگوی تعلل یکساله خود در انتخاب شهردار باشد

روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی پیرو انتشار ادعاهای بی‌منطق و فرار رو به جلو عضو شورای شهر هندیجان در فضای مجازی و به جهت تنویر افکار عمومی نکاتی به عنوان جوابیه منتشر کرد.

این نکات به شرح زیر هستند:

۱-برنامه ریزی سفر مسئولان کشوری برعهده وزراتخانه‌ و استانداری خوزستان بوده و نماینده محترم همواره در جلسات خود با وزرا و معاونانشان، آن‌ها را به بازدید از پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه دعوت می‌کنند که در نهایت تصمیم‌گیری نهایی با خود وزارتخانه مربوطه و استانداری خوزستان است.

۲- در خصوص مشکلات مسکن مهر هندیجان جنوبی، نماینده مردم هندیجان در مجلس نشستی با وزیر راه و شهرسازی برگزار کرد و یکی از موارد مطرح شده در این نشست نیز مشکلات این منطقه بود. پس از این نشست نیز مبلغی به پیمانکار پروژه بابت طلبی که داشت واریز و مقرر شد که کار آسفالت معابر این منطقه آغاز شود که فرماندار محترم هندیجان در حال پیگیری تسریع در انجام این پروژه هستند.

۳- با پیگیری‌های نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر، اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد تومانی از محل اعتبارات حق آلایندگی به حساب شهرداری هندیجان واریز شده که عضو شورای شهر با فرافکنی در پیام خود از اعلام این حقیقت خودداری کرده است و شهرداری و شورای شهر هندیجان باید در خصوص نحوه هزینه‌کرد این مبلغ پاسخگو باشند.

۴- زیرسازی آسفالت پروژه احداث جاده روستایی میرنعمان انجام شده و کار آسفالت‌ریزی آن نیز به‌زودی آغاز خواهد شد که اعتبار این پروژه به همراه جاده‌های روستایی بدرانی و دریهک با پیگیری‌های نماینده هندیجان در مجلس اخذ شده است. ضمناً برای بهسازی جاده‌های آنتنی هندیجان نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار با پیگیری‌های حبیب آقاجری اختصاص یافته است و مسئولان اجرایی باید روند اجرایی آن را پیگیری کنند.

۵- پس از سال‌ها و با پیگیری حبیب آقاجری، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل استخر نیمه کاره هندیجان تخصیص یافت که پیمانکار این پروژه مشخص شده و کار در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

۶- با پیگیری‌های حبیب آقاجری، چمن مصنوعی روستای امامزاده عبدالله به بهره‌برداری رسیده و زمین چمن مصنوعی روستاهای کریم آباد، کره پا و شهر هندیجان در مرحله مناقصه قرار دارد. همچنین چمن مصنوعی روستای مشراگه نیز در مرحله دوم نصب روکش قرار دارد.
اما زمین چمن مصنوعی که قرار بود با مشارکت شهرداری هندیجان احداث شود به دلیل عدم همکاری این شهرداری به سرانجام نرسیده که نایب رییس شورای شهر هندیجان باید در قبال این کم‌کاری به مردم شریف این شهرستان پاسخگو باشد.

۷- یاد آور می‌شود وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت است و عضو شورای شهر هندیجان به جای فرافکنی و ارائه اطلاعات غلط به مردم شریف و متهم کردن خادمان ملت، فرار رو به جلو نکند و به مردم هندیجان در خصوص ضعف خود در انتخاب شهردار با وجود گذشت یکسال از انتخاب شورای شهر پاسخگو باشد.

۸-در پایان ضمن تقدیر از زحمات علی بویری فرماندار سابق و عبدالحسن دریایی فرماندار فعلی شهرستان هندیجان تاکید می شود حبیب آقاجری به عنوان نماینده و خادم مردم شریف هندیجان با تمام توان برای رفع مشکلات این شهرستان تلاش خواهد کرد.

و من‌الله توفیق

276

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.