در دیدار حبیب آقاجری با وزیر بهداشت مطرح شد:

تاکید بر لزوم رفع کمبودها بیمارستان‌‌های حوزه انتخابیه / درخواست برای تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بندر امام خمینی(ره)  

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره ) در دیدار با بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رفع سریع کمبود‌های بیمارستان‌ حاجیه نرگس معرفی، امام رضا(ع) امیدیه و شهدای هندیجان و تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری در این نشست که در محل وزارت بهداشت برگزار شد به مشکلات بیمارستان حاجیه نرگس معرفی اشاره کرد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه‌های ام.آر.آی، آنژیوگرافی، اتو آنالیز، سیسمکس و سانتریفیوژ و آر.اُ (RO) برای دیالیز را خواستار شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و  بندر امام خمینی(ره) در مجلس در ادامه صحبت‌هایش به تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهر بندر امام خمینی(ره) اشاره کرد و تامین نیروی انسانی و تجهیزات لازم پزشکی برای این بیمارستان را خواستار شد که وزیر بهداشت در این خصوص به نماینده مردم قول مساعد داد.

حبیب آقاجری در ادامه این نشست به مشکلات بیمارستان امام رضا(ع) اشاره کرد و تجهیز این بیمارستان به دستگاه‌های ام.آر.آی، رادیولوژی آنالوگ پرتابل، لاپاراسکوپی، C_ARM، مانیتور علایم حیاتی و دو تخت و ماشین دیالیز را خواستار شد.

همچنین در این نشست، نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و  بندر امام خمینی(ره) در مجلس خواستار تخصیص ۲ دستگاه آمبولانس شبکه بهداشت و درمان امیدیه شد و درخواست ارتقای دستگاه اکسیژن‌ساز ۵۰۰ لیتر به ۱۰۰۰ لیتر ارائه کرد که عین‌الهی دستور بررسی و اقدام در خصوص این موارد را صادر کرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و  بندر امام خمینی(ره) در مجلس در ادامه صحبت‌هایش به تعطیلی بخش اتاق عمل بیمارستان شهدای هندیجان اشاره کرد و راه‌اندازی این بخش از بیمارستان را از مطالبات مهم مردم هندیجان عنوان کرد و تامین فوری نیروی انسانی را خواستار شد.

گفتنی است؛ این بخش با پیگیری‌های حبیب آقاجری و کمک خیرین سلامت شهرستان هندیجان تجهیز و در سال گذشته به بهره‌برداری رسید اما به دلیل نبود نیروی انسانی در حال حاضر تعطیل است.

همچنین آقاجری تخصیص تعدادی آمبولانس به شبکه‌های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه را خواستار شد که عین‌الهی دستور بررسی و اقدام در این خصوص را صادر کرد.

تخصیص دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال و سی.تی.اسکن به بیمارستان شهدای هندیجان یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست بود که وزیر بهداشت در این خصوص نیز دستور بررسی و اقدام را صادر کرد.

 

385

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.