با پیگیری حبیب آقاجری؛

عملیات اجرایی پروژه روشنایی محور بندر ماهشهر به شهرک مدنی آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه روشنایی محور بندر ماهشهر به شهرک مدنی به طول ۴ کیلومتر با حضور نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندر ماهشهر و جمعی از مسئولان شهری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بندر ماهشهر در مجلس، حبیب آقاجری در این آیین بیان داشت: محور بندر ماهشهر تا شهرک مدنی در محور ارتباطی بندر ماهشهر به هندیجان قرار دارد، به دلیل نبود روشنایی بسیار پرحادثه بود و در گذشته تعدادی از مردم شریف منطقه جان خود را در این مسیر از دست دادند.

وی ادامه داد: روشنایی این مسیر یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه بود که با پیگیری‌هایی که از معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری استان خوزستان انجام شد، عملیات اجرایی روشنایی این جاده با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات این اداره کل آغاز شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فرماندار بندر ماهشهر اضافه کرد: امیدواریم این پروژه ظرف مدت معین به بهره‌برداری برسد تا بخشی از مشکلات مردم شهرک مدنی مرتفع شود.

آقاجری افزود: به جهت استانداردسازی محور بندر ماهشهر به شهرک مدنی، نیوجرسی‌های این مسیر باید تعویض شود که این پروژه نیز در مرحله‌ی مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارد.

524

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.