با پیگیری های حبیب آقاجری صورت گرفت؛

تخصیص ۴۴۸۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های حوزه انتخابیه

با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی(ره) در مجلس، مبلغ ۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های حوزه انتخابیه اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، حبیب آقاجری روز دوشنبه در این خصوص بیان داست: با پیگیری‌های مکرر مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس، عوارض حق آلایندگی نفت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خوزستان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته به شهرداری‌های حوزه انتخابیه ۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال است و قدرالسهم بخش جولکی نیز به اعتبارات شهرستان آغاجری اضافه و از این طریق پرداخت خواهد شد.

نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی(ره) در خصوص چگونگی تقسیم اعتبارات اظهار داشت: بر اساس اعلام استانداری خوزستان، مبلغ ۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان امیدیه، یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بندرماهشهر و ۶۹۰ میلیارد ریال نیز به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان هندیجان اختصاص خواهد یافت.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: قدرالسهم شهرداری‌ها و دهیاری‌های هر شهرستان بر اساس سرانه جمعیت مشخص و به حساب آن‌ها واریز شد.

آقاجری در پایان تاکید کرد: امید است با درایت شهردارهای حوزه انتخابیه درآمد حاصل از عوارض آلایندگی به نحوی هزینه شود که مردم تاثیر این هزینه‌کرد را لمس کنند.

322

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.