در دیدار حبیب آقاجری با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان مطرح شد؛

تاکید بر لزوم افزایش سرانه فضای آموزشی و تجهیز مدارس حوزه انتخابیه

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در دیدار با علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان بر لزوم افزایش سرانه فضای آموزشی و تجهیز مدارس حوزه انتخابیه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، این نشست با هدف پیگیری مشکلات و تجهیز مدارس حوزه انتخابیه با حضور مدیران ادارات آموزش و پرورش حوزه انتخابیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حبیب آقاجری نماینده مجلس با بیان مشکلات مدارس به دو نوبت بودن اکثر مدارس حوزه انتخابیه، کمبود وسایل و تجهیزات آموزشی خصوصا در بخش هنرستانی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم پروژه‌های احداث مدارس حوزه انتخابیه که نیمه کاره مانده سرعت بیشتری گرفته و به بهره‌برداری برسند.

آقاجری کمبود وسایل و تجهیزات آموزشی مدارس حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: امیدواریم این کمبودها در راستای پروژه مهر برطرف شوند تا دانش آموزان و معلمان زحمتکش حوزه انتخابیه از نظر تجهیزات آموزشی با کمبودی مواجه نباشند.

در ادامه مدیران آموزش و پرورش حوزه انتخابیه هرکدام جداگانه کمبودها و مشکلات فضای فیزیکی و تجهیزاتی مدارس را عنوان کردند.

در پایان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان ضمن دستور پیگیری پروژه‌های ناتمام هر کدام از مناطق، بیان داشت: در حال خرید تجهیزات آموزشی هستیم و این تجهیزات به‌زودی بین مناطق توزیع خواهد شد.

483

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.