دیدار حبیب آقاجری با خانواده دو شهید شهرستان هندیجان

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهدای دفاع مقدس «شهید مصطفی ملحان» و «شهید شاکر طرفی خضیری» دیدار و از ایثار و فداکاری آنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی(ره ) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، صبح یکشنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۲، به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی به همراه عبدالحسن دریائی فرماندار و جمعی از مسئولان محلی با خانواده های معظم و معزز شهیدان والامقام ” شهید مصطفی ملحان ” و “شهید شاکر طرفی خضیری” دیدار و از آنها تجلیل کردند.

حبیب آقاجری در این دیدار، ضمن ادای احترام به مقام والای مادران شهدا گفت: ما مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و حرمت و کرامت شهدا، پدران و مادر آن‌ها به قدری بالا بوده که با زبان نمی‌شود بیان کرد.

او مدیران و مسئولان حوزه انتخابیه به ویژه هندیجان را خطاب قرار داد و گفت: پست و مقام‌های شما از برکت خون شهدا و ایثارگران به دست آمده است پس با برنامه ریزی با خانواده شهدا دیدار و از نزدیک مشکلات آن‌ها شنیده، پیگیری و رفع کنید.

عبدالحسن دریائی فرماندار شهرستان هندیجان نیز در این دیدار گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

264

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.