آقاجری: تخریب محیط زیست ماهشهر توسط پتروشیمی بندر امام/ وزارت پاسخگو باشد

خورنا: نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب محیط زیست توسط پتروشیمی بندرامام سلامت مردم ماهشهر و بندرامام را تهدید کرده است.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: متأسفانه فاجعه زیست محیطی که در ماهشهر صورت گرفته و باعث به خطر انداختن سلامت مردم شده را مسئولان وزارت مکلف بوده که پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان پتروشیمی بندرامام با بی‌تدبیری در خصوص آلایندگی‌های زیست محیطی فاجعه بسیار بزرگی را پدید آورده‌اند افزود: با وجود اینکه شغل مردم شهرهای ماهشهر و بندرامام صیادی بوده و از این راه امرار و معاش خود و خانواده را می‌گذرانند آلوده کردن محیط زیست بسیار مشکل‌ساز شده است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این فاجعه‌هایی که پتروشیمی بندرامام به وجود آورده هرچه سریع‌تر مدیران محیط زیست باید وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست هرچه سریع‌تر باید عاملان این جنایت که باعث تخریب محیط زیست و آبزیان شده را به مراجع قضایی معرفی کند گفت: در این خصوص شخص رئیس جمهور باید نسبت به این موضوع که بسیار مهم بوده وارد عمل  شده و نسبت به شرکت‌های پتروشیمی که محیط زیست را تخریب کرده اقدامی عاجل کند.

آقاجری در پایان اضافه کرد: متأسفانه با وجود این همه صنایع پتروشیمی که در شهرستان ماهشهر وجود داشته فقط بیکاری و آلایندگی آن نسیب مردم این منطقه شده و باعث از بین بردن آبزیان و محیط زیست شده است که مسئولان وزارت باید در این رابطه تدابیری جدید اتخاذ کنند.

3403
۴

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • مجتبی
    زحمت کشیدی. منه جوون چقدر ساده بودم که به تو دل خوش کرده بودم
  • حق گو
    حاج حبیب عزیز چرا تا زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نزاد دنبال آلودگی ووزارت نفت نبودین که حالا تو این 2 ماه یادش افتادین بازم ماهی رو هر وقت ازاب بگیریم ...........نه قربونت بستگی داره طرف بخواد دنیارو مدیریت کنه ویا اعتدال طلب باشه .......
  • ناصري
    ايول حاج حبيب
  • ماهشهری
    نماینده دلسوز مردمی و محبوب حاج حبیب اقاجری ایشان با همه رو راست هست متأسفم برا حاج خلیل حیات مقدم که هزار رو داشت ماهشههر را بدبخت کرد حیاتی های دیگه توی ماهشهر تمام شدند
منتشر شده۴