نماینده مردم ماهشهر: مدیران و مسئولان باید با مدیریت جهادی مشکلات شهرستانها را حل نمایند

خورنا: حبیب آقاجری گفت:مقام معظم رهبری با منویات مدبرانه خود حجت را بر همه مسئولان و مدیران تمام کرده‌اند.

حبیب آقاجری گفت: مقام معظم رهبری با منویات مدبرانه خود حجت را بر همه مسئولان و مدیران تمام کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان های بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان ر مجلس شورای اسلامی، در ادامه به مشکلات این شهرستان ها و توابع آن اشاره کرد و اذعان داشت: در بحث مدیریت جهادی وضعیت و مشکلات شهرستان ها، وظیفه را بر دوش مسئولان این منطقه دوچندان می‌کند.

دکتر آقاجری ادامه داد: با توجه به امکانات و امنیت بسیار خوبی که امروزه در کشور وجود دارد همه ما مسئولان را به کار جهادی ترغیب می‌کند که باید این مدیریت جهادی در شهرستان بندر ماهشهرو همچنین دیگر شهرها نیز تحقق یافته و در این رابطه هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار مسافران نوروزی امسال در شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: آمار مسافران نوروزی امسال نسبت به سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته که البته به این آمارها دلخوش نیستیم.

حبیب آقاجری با تأکید بر استفاده مدیران و مسئولان از خلاقیت و ابتکار خود برای رفع مشکلات و توسعه منطقه، متذکر شد: مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و … باید از خلاقیت و ابتکار خود استفاده کنند و از این خلاقیت برای رفع مشکلات و توسعه شهرستان به خوبی بهره بگیرند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: نیازها و مشکلات شهرستان بندر ماهشهر مشخص است و مدیران و مسئولان باید با مدیریت جهادی در راستای رفع آنها تلاش بی‌وقفه کنند.

3404

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.