آقاجری: اجازه نخواهم داد ذره ای از خاک روستاهای هندیجان به شهرستان دیلم واگذار شود

خورنا: آقاجری در رابطه با واگذاری برخی از زمین ها و حتی روستاهای هندیجان به شهرستان و استان های همجوار در این بازدید گفت:بنده به عنوان وکیل مردم این اجازه را نخواهم داد و هیچگاه نمی گذارم که ذره ای از خاک روستاها ی هندیجان به شهرستانی دیگر الحاق یا واگذار شود  

به گزارش خورنا به نقل از هندیجان نیوز، حبیب آقاجری نماینده هندیجان ، ماهشهر، امیدیه در مجلس شورای اسلامی از ۲ روستای بخش مرکزی هندیجان بازدید کرد .

آقاجری در رابطه با واگذاری برخی از زمین ها و حتی روستاهای هندیجان به شهرستان و استان های همجوار در این بازدید گفت:بنده به عنوان وکیل مردم این اجازه را نخواهم داد و هیچگاه نمی گذارم که ذره ای  از خاک روستاها ی هندیجان به شهرستانی دیگر الحاق یا واگذار شود و اگر کسی این را تصویب نماید ما این اجازه نخواهیم داد و از مسئولین می خواهم که مشکلات  روستاها را حل نمایند .

وی افزود: در روستای ذلقی به میزان هر روستایی خط محفوظ تعیین شود و چه در دولت گذشته و چه در دولت جدید در مورد مسئله زمینهای کشاورزی مشخص شده تصمیمات نهایی خواهد شد و کمکهای مسئولین در این رابطه به سرانجام خواهد رسید .

آقاجری در رابطه با مشکلات روستای ذلقی ادامه داد : با توجه به اینکه روستای ذلقی با ۶۱ خانوار مشکل آب شرب ، بازسازی و بهسازی ومحدوده کشاورزی دارند باید هر چه سریعتر مسئولین امر اقدام نمایند و ما نیز پیگیر مسئله هستیم .

وی اظهار داشت :  آموزش و پرورش باید هر چه زودتر در رابطه با بحث سرویس دانش آموزان اقدام کنند .

نماینده مجلس در پایان در بازدید از سد روستای ذلقی  از مسئولین منابع طبیعی استان و شهرستان خواست که محدوه روستای ذلقی را مشخص کنند .

روستای ذلقی در ۴۰ کیلومتری هندیجان قرار دارد و شغل اهالی این روستا کشاورزی و دامداری است که بازدید مسئولین از جمله معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولین را در خود دید

3411

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.