حبیب آقاجری: پروژه ۴بانده کردن بندرماهشهر-هندیجان را از ۱۵ به ۷۵ درصد رساندیم/ قرار بود پروژه شهریور ۹۵ به اتمام برسد!

صبح امروز شنبه شاهد خبری بودیم که تکرار آن دارد مرگ را برای همه عادی میکند: تصادف در جاده ماهشهر به هندیجان ۴ کشته داد!

خبرکوتاه بود و تلخ: تصادف در جاده ماهشهر به هندیجان ۴ کشته و یک زخمی بر جای گذاشت. این خبر بارها و بارها در طول سال در استان خوزستان میپیچد. انگار کنید که ازرائیل در جاده های خوزستان سکنی گزیده است و کسی را یارای مقابله نیست!

محور بندرماهشهر به هندیجان که یکی از محورهای مواصلاتی مهم استان نیز به شمار میرود و بخشی از جاده خوزستان به استان بوشهر و بلعکس را شامل میشود، متاسفانه ده ها سال است که جان میگیرد اما از ابتدای انقلاب تا حدود ۴ سال پیش تنها ۱۵ درصد از عملیات ۴ بانده کردن این جاده پیش رفته بود.

حبیب آقاجری نماینده سابق مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس نهم به خورنا گفت: در ابتدای دوره نمایندگی من در خردادماه ۹۱ پروژه ۴بانده کردن محور مواصلاتی بندرماهشهر به هندیجان حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

آقاجری ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و حمایت قرارگاه خاتم سپاه در طول دوره نمایندگی بنده توانستیم پروژه را به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم، یعنی ۴ برابر مقداری که تا پیش از حضور بنده کار شده بود، در آن ۴ سال کار شد.

نماینده سابق هندیجان و ماهشهر بیان کرد: قرارگاه خاتم سپاه بدون اینکه پولی از دولت دریافت کند، بخشی از پروژه را که برعهده گرفته بود با سرعت و کیفیت انجام داد و زیر بار ترافیک رفت.

وی تصریح کرد: بر اساس زمان بندی ها قرار بود این پروژه تا شهرورماه سال جاری (یعنی یک ماه پیش) به پایان برسد اما پس از دوران نمایندگی ام تا امروز خبری از وضعیت پیشرفت فیزیکی این جاده ندارم.

4347
۲

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • محسن
    این جاده حالا حالاها راه اندازی نمی شه با نفوز نماینده پیشین مفتی پنجاه پنج درصد پیش رفت حالا فکر کنید برای ادامه بودجه لازم باشه
  • ناشناس
    بیشتر تصادف در ایران به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می باشد مگر همه جای دنیا جاده های ان چهار بنده می باشد .
منتشر شده۲